loading...
دانلود رایگان نرم افزار
امیر بازدید : 56 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت ایمیل Mozilla Thunderbird

Mozilla Thunderbird 24.2.0 Final نرم افزار ویژه موزیلا برای مدیریت ایمیل، این برنامه به همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما به ارمغان میاورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است با نصب این نرم افزار از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار میباشد. چنانچه از مایکروسافت آوت لوک خسته شده اید این نرم افزار جایگزین مناسبی میباشد.

امیر بازدید : 43 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

Yahoo Messenger

Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. 

امیر بازدید : 74 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)


تواناتک: امروز سه برنامه‌ی بسیار مفید در جهت عبور از سانسور را به شما معرفی می‌کنیم. نصب این سه برنامه بسیار ساده هست، اما در صورتی که برای نصب مشکلی داشتید می‌توانید از طریق فیس بوک و یا Forums تواناتک سوال خود را مطرح کنید

tor

امیر بازدید : 56 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

 

 «تور» از ابزارهای محافظت از هویت و ناشناس ماندن شما به هنگام گردش در اینترنت است. تور از شبکه ای از کاربران و کامپیوترهای داوطلب ایجاد شده که با اشتراک نرم‌افزار تور، ترافیک را از دستگاهی به دستگاه دیگر هدایت می‌کنند به شکلی که شناسایی مبداء ترافیک بسیار دشوار خواهد بود

امیر بازدید : 3398 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

دانلود سایفون | سایفون: اینترنت خود را آزاد کنید

 

 

 

 

سایفون ۳ یک وسیلۀ جدید از کمپانی سایفون است و جهت کمک به استفاده از اینترنت، بدون محدودیت فیلترینگ، تولید شده است. این برنامه با بهره گیری از تکنولوژی پروکسی VPN و HTTP بهترین امکان دسترسی به محتوای سایتها را به شما ارائه می‌‌دهد. برنامه سایفون ۳ بطور اتوماتیک راه‌های متفاوت برای دسترسی‌ به سرور VPN سایفون را جستجو می نماید تا امکان استفاده از اینترنت بدون فیلتر  را برای کاربر فراهم کند

امیر بازدید : 54 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

FlashGet FlashGet 3.7 Build 1220 ابزاری که به ادعای عجیب و جالب توجه شرکت سازنده می تواند سرعت دانلود را تا 500 برابر افزایش دهد. نرم افزاری بسیار عالی از هر نظر که می تواند مدیریت دانلود فایل های شما را برعهده گیرد و حالا پس از زمانی نسبتا طولانی انتظارها به پایان رسیده  و نسخه جدید این ابزار بسیار معروف برای کاربران عرضه گردیده است. مهم ترین تغییر در نسخه جدید تغییر ظاهر این نرم افزار است که در عین سادگی زیبایی بیشتری پیدا کرده است. سازگاری بیش تر و کامل تر با ویندوز ویستا و همچنین مرورگر بسیار محبوب فایرفوکس از دیگر امکانات اضافه شده به این Downlaod Manager هستند.

امیر بازدید : 51 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
Internet Explorer
Internet Explorer بی شک امروزه پر طرفدارترین نرم افزار برای مشاهده وبسایت ها ، نرم افزاری جز Internet Explorer نمی باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% دنیا از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات ، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها ، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.
امیر بازدید : 51 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

مرورگر گوگل

Google Chrome 31.0.1650.63 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد.

امیر بازدید : 50 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager

Internet Download Manager 6.18 Build 11 Final Retail يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.

 اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 339
  • بازدید سال : 3,976
  • بازدید کلی : 30,569
  • کدهای اختصاصی
    Just registered http://kurd-filehippo.tk