loading...
دانلود رایگان نرم افزار
امیر بازدید : 10933 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)
myketمایکت نسخه 2.4.2  تيم نرم افزاري مايكت، از حدود يك سال پيش فعاليت خود را شروع نموده است. هدف مايكت، ارائه مجموعه كاملي از برنامه و بازي هاي خارجي اندرويدي و هم چنين درگاه عرضه محصولات اندرويدي ايراني است. توسعه دهندگان ايراني به راحتي مي توانند برنامه هاي خود را وارد مايكت كرده و از آمار دانلود و خريد (برنامه هاي پولي) به صورت لحظه اي باخبر باشند.
مايكت در حال حاضر،‌با در برداشتن بيش از 25000 برنامه، فاصله قابل توجهي با برنامه هاي مشابه در داخل كشور دارد.
با استفاده از مايكت،‌ لذت گردش در دنياي اندرويد را تجربه نماييد.
امیر بازدید : 314 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

soft98

برنامه مارکت بازار نسخه 4.6.1 برای اندروید استفاده از نرم افزار های سایت اندروید مارکت ، یکی از مشکلات همیشگی کاربران ایرانی گوشی های با سیستم عامل گوگل اندروید است. بازار اندروید برنامه ای برای دریافت نرم افزار های اندروید مارکت است.

امیر بازدید : 124 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

Adobe Flash Player android

Adobe Flash Player Android فایلهای فلش به عنوان یکی از محبوب ترین فرمتهای رایج , جای بسیاری از فرمتهای تصویری را در گوشه و کنار اینترنت گرفته اند و روز به روز بر استفاده و محبوبیتشان افزوده می شود.برای مشاهده ی هر چه بهتر این فایلها نیز کمپانی Adobe نرم افزار Flash Player مخصوص خود را به طور رایگان در اختیار عموم قرار داده است.

امیر بازدید : 104 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)
soft98 نرم افزار Google Maps یکی از نرم افزارهای قدرتمند مکان یابی با استفاده از GPS برای گوشی های موبایل می باشد. این نرم افزار امکاناتی نظیر یافتن مکان های مورد نظر، ناوبری (Navigation)، قطب نما، نقشه های 3D، دستورالعمل ها، قابلیت مرور آفلاین نقشه، نمایش عرض جغرافیایی، صفحات کاوش شده، نمایش اطلاعات ترافیک، مکان من، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان و … را در اختیار شما قرار می دهد.
امیر بازدید : 124 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)
soft98Nimbuzz Messenger 2.7.0 یکی از محبوبترین مسنجرهای دنیا میباشد که به کاربران اندروید این اجازه را میدهد که تماس صوتی و تصویری رایگان به وسیله اینترنت بر قرار کنند .
شما میتواند دوستان خود را در Nimbuzz پیدا کنید و با آنها به چت و گفت و گو بپردازید .
از ویژگیهای این نرم افزار بسیار قدرتمند میتوان به چت تصویری و روان با کیفیت بسیار بالا و به صورت رایگان اشاره کرد .
امیر بازدید : 89 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

soft98Viber Free Calls & Messages 4.1.1.10 یا وایبر نرم افزار گوشی های تلفن همراه است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. همه ویژگی های وایبر 100 ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی "در برنامه" نیاز به خرید ندارند.
فقط کافی است که گوشی شما از طریق WiFi یا 3G به اینترنت متصل باشد، پس از اجرا، نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی دوستان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده و آماده برقراری ارتباط با آنها می شود. این برنامه احتیاج به نام کاربری و رمزعبور ندارد و از طریق شماره تلفن موبایل، ارتباط را برقراری می کند. فقط کافی است که شماره تلفن شخصی که از این نرم افزار را در گوشی خود دارد گرفته و با او صحبت کنید. لازم به ذکر است که برای برقراری ارتباط، این نرم افزار باید روی گوشی همیشه درحال اجرا باشد.

امیر بازدید : 74 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)
BlueStacksBlueStacks 0.8.4.3036 به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در کامپیوتر ها و تبلت ها اجرا کنید. همچنین می توانید بصورت فوری و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین اندروید و ویندوز سوئیچ کنید. همچنین می توانید آیکون های برنامه های اندروید را بر روی دسکتاپ رایانه خود قرار دهید. توسط این برنامه میتوانید نرم افزارهای اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در کامپیوتر خود امتحان و استفاده کنید.
در اختیار داشتن Bluestacks می تواند آنچه پیش از این روی گوشی خود یا دوستان می دیدید از این پس بر روی کامپیوتر و پیش رویتان است، که این بدان معنی است که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید تعامل داشته و از امکاناتش بهره بگیرید. علاوه بر این، قابلیت همگام سازی برنامه به شما این اجازه را می دهد تا از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بتوانید روی رایانه خود پشتیبان بگیرید.
امیر بازدید : 101 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

Angry Birds بقای پرندگان عصبانی در خطر است حتی در جشن تولد دو سالگی بازی پرندگان عصبانیAngry Birds android
در این بازی از قدرت های ویرانگر و بی همتای پرندگان عصبانی برای از بین بردن مخفیگاه خوک های مزاحم در مراحل مختلف استفاده کنید و از خوک های سبزی که تخم های پرندگان را می دزدند انتقام بگیرید. در نظر داشته باشید که هر یک از این ۳۰۰ مرحله نیاز به منطق، مهارت و نیروی بی رحم برای درهم شکستن دشمن دارد.

امیر بازدید : 107 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

soft98MX Player Pro 1.7.22 یک پلیر حرفه ای و کارآمد جهت پخش فایل های تصویری می باشد. تمامی فرمت های تصویری تحت پشتیبانی این پلیر هستند. مصرف کم باتری و CPU از مزایای این پلیر می باشد. همچنین قابلیت فراخوانی فایل های SRT که مربوط به زیرنویس فیلم ها است، این پلیر را به یکی از قدرتمند ترین پلیرهای حال حاضر تبدیل کرده است. با این پلیر شما میتوانید یک قسمت از فیلم را انتخاب کنید تا برای شما پخش شود.

امیر بازدید : 52 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

ASTRO File Manager logoنرم افزار ASTRO File Manager Pro 4.4.582 يكي از معروف ترين و قدرتمندترين نرم افزارهاي مديريت فايل در گوشي هاي اندرويد مي باشد.برنامه اي كه به شما اين امكان را مي دهد تا به آساني فايل هاي داخل گوشي خود را ويرايش كنيد, تغيير نام دهيد, حذف كنيد, كپي نماييد, در قسمت هاي مختلف گوشي كه با فايل منيجر گوشي نمي شود دسترسي داشت دسترسي پيدا نماييد.از اطلاعات خود Backup تهيه كنيد.و به جستجو در گوشي اندرويد خود بپردازيد.

امیر بازدید : 47 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

Opera Mobile web browser android

نرم افزار Opera Mobile Web Browser 18.0.1290.67495 یکی از معروف ترین و پرسرعت ترین مرورگرهای وب می باشد که این بار برای گوشی های اندروید ورژن 1.6 و بالاتر ارائه شده است.

امیر بازدید : 48 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

soft98

یکی از محبوبترین نرم افزارهای خانه اندروید GO Launcher EX Prime 4.11 Final می باشد. اگر محیط آندرويد خود خسته شده ايد و دنبال تنوع هستید از این برنامه استفاده کنید. وقتی شما دکمه ی Home‌ خود را فشار دهید، وارد خانه جدید خود می شوید!! از ویژگی های این برنامه میتوان به : صدها تم اختصاصی (باید با سلیقه خود دانلود کنید)، کار کردن روان و سریع، نوار وظیفه قوی، پشتیبانی کامل از widgets و... اشاره کرد.در اين بسته چندين تم نيز بصورت پيش فرض قرار گرفته است كه مي توانيد تم هاي بيشتري را دانلود كنيد و به آن اضافه كنيد.

امیر بازدید : 83 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox

مرورگر اینترنت Firefox Browser for Android 26.0.1 Final به صورت رسمی از شرکت موزیلا منتشر شده است. این مرورگر موبایل بهترین گشت و گذار را در گوشی موبایل شما به ارمغان می آورد. سریع بودن، راحتی در استفاده و سفارشی کردن، به همراه داشتن آخرین موارد امنیتی و ویژگی های حفظ حریم خصوصی از جمله مواردی است که به شما در آنلاین بودن امن کمک می کند. این مرورگر موبایل از آخرین استانداردهای وب نظیر HTML، CSS و javascript و همچنین APIها پشتیبانی می کند. با مرورگر فایرفاکس برای موبایل، شما می توانید تاریخچه ها، بوک مارک ها و کلمه های عبور بین کامپیوتر و موبایل خود را هماهنگ کنید. همچنین شما این امکان را دارید تا افزونه های فایرفاکس را نیز برروی آن نصب کنید و با این کار فایرفاکس شما همان چیزی می شود که شما دوست دارید.
امیر بازدید : 45 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)
soft98GO SMS Pro Premium 5.34 یک برنامه مناسب برای مدیریت کامل بر روی پیامک ها و پیام های چند رسانه ای گوشی می باشد. این نرم افزار دارای محیط بسیار کابردی و کابرپسند می باشد و در آن انیمیشن های سه بعدی و رنگ های بسیار متنوع به کار گرفته شده است.
امیر بازدید : 46 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

KMPlayer

KMPlayer 3.8.0.117 Final  با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نر9م افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

امیر بازدید : 42 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

soft98

Winamp Pro 5.666 Build 3516 يک پخش کننده‌ سريع و انعطاف پذير صدا و تصوير مى باشد که کار خود را با بالاترين کيفيت انجام مى دهد. اين نرم افزار قدرتمند قابليت پخش فايلهاي صوتي شما با پسوندهايOGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc, mp3 و فايلهاي تصويري با فرمتهاي AVI, ASF, MPEG, NSV را به خوبي اجرا ميكند.
شما ميتوانيد به جذابيت اين نرم افزار اضافه كنيد. با اضافه كردن پوسته هاي بسيار زيبا به اين برنامه ميتوانيد از آن لذت ببريد.قابلتهاي اضافه شده به اين ورژن از نرم افزار مي توان به به موارد زبر اشاره كرد: رقص نور های جذاب، کتابخانه فایلهای صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد.

امیر بازدید : 43 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)
KasperskyKaspersky Anti-Virus 2014 14.0.0.4651 Final همانطور که از نامش هم پیداست این نرم افزار امنیتی آنتی ویروس معروف شرکت Kaspersky می باشد که چند سالی است به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب ، بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد. تفاوت بسته امنیتی با Antivirus در این است که در بسته Internet Security موارد خاصی که برای کاربرانی که مدام با اینترنت سر و کار دارند مناسب تر است ، اما شکی نیست که آنتی ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترین ها محسوب می شود.
امیر بازدید : 43 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

ESET NOD32 Antivirus 7.0.302.26 Final NOD32 Antivirusامروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله : پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست ؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی میباشد.

امیر بازدید : 53 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

WinRAR

WinRAR 5.01 Final محصول شرکت RarLabs یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

امیر بازدید : 36 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

Foxit Reader نرم افزار مشاهده فایل های PDF

Foxit Reader 6.1.2.1224.1 فرمت PDF یکی از معروفترین فرمت ها و مشخصا فرمت اسناد به شمار می رود. PDF با داشتن قابلیت های فراوان به عنوان یکی از اولین انتخاب های کاربران برای ذخیره سازی اسناد مطرح است. اما برای استفاده و مشاهده اسناد PDF همیشه نرم افزاری لازم بوده و خواهد بود. نرم افزاری که قدرت نمایش فرمت PDF را داشته باشد و بتواند بدون هیچ گونه مشکلی اسناد را بدون هیچ گونه کم و کاستی نمایش دهد. نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند . از همه معروف تر که تقریبا همه آن را می شناسند Adobe Acrobat است. نرم افزاری بسیار کامل که در دو نسخه Reader و Pro عرضه می گردد.

امیر بازدید : 56 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت ایمیل Mozilla Thunderbird

Mozilla Thunderbird 24.2.0 Final نرم افزار ویژه موزیلا برای مدیریت ایمیل، این برنامه به همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما به ارمغان میاورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است با نصب این نرم افزار از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار میباشد. چنانچه از مایکروسافت آوت لوک خسته شده اید این نرم افزار جایگزین مناسبی میباشد.

امیر بازدید : 43 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

Yahoo Messenger

Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. 

امیر بازدید : 74 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)


تواناتک: امروز سه برنامه‌ی بسیار مفید در جهت عبور از سانسور را به شما معرفی می‌کنیم. نصب این سه برنامه بسیار ساده هست، اما در صورتی که برای نصب مشکلی داشتید می‌توانید از طریق فیس بوک و یا Forums تواناتک سوال خود را مطرح کنید

tor

امیر بازدید : 56 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

 

 «تور» از ابزارهای محافظت از هویت و ناشناس ماندن شما به هنگام گردش در اینترنت است. تور از شبکه ای از کاربران و کامپیوترهای داوطلب ایجاد شده که با اشتراک نرم‌افزار تور، ترافیک را از دستگاهی به دستگاه دیگر هدایت می‌کنند به شکلی که شناسایی مبداء ترافیک بسیار دشوار خواهد بود

امیر بازدید : 3398 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

دانلود سایفون | سایفون: اینترنت خود را آزاد کنید

 

 

 

 

سایفون ۳ یک وسیلۀ جدید از کمپانی سایفون است و جهت کمک به استفاده از اینترنت، بدون محدودیت فیلترینگ، تولید شده است. این برنامه با بهره گیری از تکنولوژی پروکسی VPN و HTTP بهترین امکان دسترسی به محتوای سایتها را به شما ارائه می‌‌دهد. برنامه سایفون ۳ بطور اتوماتیک راه‌های متفاوت برای دسترسی‌ به سرور VPN سایفون را جستجو می نماید تا امکان استفاده از اینترنت بدون فیلتر  را برای کاربر فراهم کند

امیر بازدید : 54 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

FlashGet FlashGet 3.7 Build 1220 ابزاری که به ادعای عجیب و جالب توجه شرکت سازنده می تواند سرعت دانلود را تا 500 برابر افزایش دهد. نرم افزاری بسیار عالی از هر نظر که می تواند مدیریت دانلود فایل های شما را برعهده گیرد و حالا پس از زمانی نسبتا طولانی انتظارها به پایان رسیده  و نسخه جدید این ابزار بسیار معروف برای کاربران عرضه گردیده است. مهم ترین تغییر در نسخه جدید تغییر ظاهر این نرم افزار است که در عین سادگی زیبایی بیشتری پیدا کرده است. سازگاری بیش تر و کامل تر با ویندوز ویستا و همچنین مرورگر بسیار محبوب فایرفوکس از دیگر امکانات اضافه شده به این Downlaod Manager هستند.

امیر بازدید : 47 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
Apple Safari 5.1.7 soft98شرکت Apple همیشه در زمینه‌ی ارائه‌ی محصولات رایانه‌ای اعم از سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موفق بوده است. این بار این شرکت در نزاع بین مرورگرها وارد شده و مرورگر اختصاصی سیستم عامل خود را تحت سیستم عامل ویندوز ارائه کرده است. بارزترین ویژگی تمامی محصولات شرکت. در نگاه اول باید گفت که این مرورگر برروی دو پلتفرم سیستم عامل ها یعنی ویندوز و مکینتش قابل بهره برداری بوده و ضمن این که می توان از آن برروی گوشی iPhone و iPod Touch هم بهره برد، محیط کاربری این نسخه اگر بی نظیر نباشد کم نظیر است، شاید برای اولین بار باشد که بسیاری از کاربران چنین هنری را در طراحی و واسط کاربری مرورگرها خواهند دید. طراحی این نسخه به یک پیکسل بیشتر شبیه است تا یک مرورگر ، پیکسلی که به صورت Wide نمایش داده می شود. این طراحی جدید که بسیاری از قابلیت های آن تنها در استفاده کاربران نمایان خواهد شد علاوه بر جذابیت در استفاده، باعث افزایش سرعت وبگردی و کارآیی بهتر نرم افزار خواهد شد. سرعت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی بسیار سریعتر و حتی به گفته Apple طبق آزمایشات انجام شده 4.5 برابر سریعتر از نسخه های قبلی نیز می باشد. در مورد این که آیا از دیگر مرورگرها هم سریعتر است طبق آنچه شرکت سازنده اعلام نموده در اجرای هرچه بهتر جاوا اسکریپت ها این مرورگر در حدود 8 برابر سریعتر از IE 8 و نزدیک به 4 برابر سریعتر از Firefox 3 عمل خواهد کرد.
امیر بازدید : 121 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

لذت وب گردی با Opera Opera 18.0 Build 1284.68 Final اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری میشود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده میشود.
اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر میدارد و شما را قادر میسازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

امیر بازدید : 51 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
Internet Explorer
Internet Explorer بی شک امروزه پر طرفدارترین نرم افزار برای مشاهده وبسایت ها ، نرم افزاری جز Internet Explorer نمی باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% دنیا از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات ، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها ، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.
امیر بازدید : 51 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

مرورگر گوگل

Google Chrome 31.0.1650.63 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد.

امیر بازدید : 81 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox

Mozilla Firefox 26.0 Final محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

امیر بازدید : 50 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager

Internet Download Manager 6.18 Build 11 Final Retail يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.

 اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 334
  • بازدید سال : 3,971
  • بازدید کلی : 30,564
  • کدهای اختصاصی
    Just registered http://kurd-filehippo.tk