loading...
دانلود رایگان نرم افزار
امیر بازدید : 107 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

soft98MX Player Pro 1.7.22 یک پلیر حرفه ای و کارآمد جهت پخش فایل های تصویری می باشد. تمامی فرمت های تصویری تحت پشتیبانی این پلیر هستند. مصرف کم باتری و CPU از مزایای این پلیر می باشد. همچنین قابلیت فراخوانی فایل های SRT که مربوط به زیرنویس فیلم ها است، این پلیر را به یکی از قدرتمند ترین پلیرهای حال حاضر تبدیل کرده است. با این پلیر شما میتوانید یک قسمت از فیلم را انتخاب کنید تا برای شما پخش شود.

امیر بازدید : 52 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

ASTRO File Manager logoنرم افزار ASTRO File Manager Pro 4.4.582 يكي از معروف ترين و قدرتمندترين نرم افزارهاي مديريت فايل در گوشي هاي اندرويد مي باشد.برنامه اي كه به شما اين امكان را مي دهد تا به آساني فايل هاي داخل گوشي خود را ويرايش كنيد, تغيير نام دهيد, حذف كنيد, كپي نماييد, در قسمت هاي مختلف گوشي كه با فايل منيجر گوشي نمي شود دسترسي داشت دسترسي پيدا نماييد.از اطلاعات خود Backup تهيه كنيد.و به جستجو در گوشي اندرويد خود بپردازيد.

امیر بازدید : 47 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

Opera Mobile web browser android

نرم افزار Opera Mobile Web Browser 18.0.1290.67495 یکی از معروف ترین و پرسرعت ترین مرورگرهای وب می باشد که این بار برای گوشی های اندروید ورژن 1.6 و بالاتر ارائه شده است.

امیر بازدید : 48 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

soft98

یکی از محبوبترین نرم افزارهای خانه اندروید GO Launcher EX Prime 4.11 Final می باشد. اگر محیط آندرويد خود خسته شده ايد و دنبال تنوع هستید از این برنامه استفاده کنید. وقتی شما دکمه ی Home‌ خود را فشار دهید، وارد خانه جدید خود می شوید!! از ویژگی های این برنامه میتوان به : صدها تم اختصاصی (باید با سلیقه خود دانلود کنید)، کار کردن روان و سریع، نوار وظیفه قوی، پشتیبانی کامل از widgets و... اشاره کرد.در اين بسته چندين تم نيز بصورت پيش فرض قرار گرفته است كه مي توانيد تم هاي بيشتري را دانلود كنيد و به آن اضافه كنيد.

امیر بازدید : 84 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox

مرورگر اینترنت Firefox Browser for Android 26.0.1 Final به صورت رسمی از شرکت موزیلا منتشر شده است. این مرورگر موبایل بهترین گشت و گذار را در گوشی موبایل شما به ارمغان می آورد. سریع بودن، راحتی در استفاده و سفارشی کردن، به همراه داشتن آخرین موارد امنیتی و ویژگی های حفظ حریم خصوصی از جمله مواردی است که به شما در آنلاین بودن امن کمک می کند. این مرورگر موبایل از آخرین استانداردهای وب نظیر HTML، CSS و javascript و همچنین APIها پشتیبانی می کند. با مرورگر فایرفاکس برای موبایل، شما می توانید تاریخچه ها، بوک مارک ها و کلمه های عبور بین کامپیوتر و موبایل خود را هماهنگ کنید. همچنین شما این امکان را دارید تا افزونه های فایرفاکس را نیز برروی آن نصب کنید و با این کار فایرفاکس شما همان چیزی می شود که شما دوست دارید.
امیر بازدید : 46 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)
soft98GO SMS Pro Premium 5.34 یک برنامه مناسب برای مدیریت کامل بر روی پیامک ها و پیام های چند رسانه ای گوشی می باشد. این نرم افزار دارای محیط بسیار کابردی و کابرپسند می باشد و در آن انیمیشن های سه بعدی و رنگ های بسیار متنوع به کار گرفته شده است.
امیر بازدید : 46 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

KMPlayer

KMPlayer 3.8.0.117 Final  با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نر9م افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

امیر بازدید : 42 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

soft98

Winamp Pro 5.666 Build 3516 يک پخش کننده‌ سريع و انعطاف پذير صدا و تصوير مى باشد که کار خود را با بالاترين کيفيت انجام مى دهد. اين نرم افزار قدرتمند قابليت پخش فايلهاي صوتي شما با پسوندهايOGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc, mp3 و فايلهاي تصويري با فرمتهاي AVI, ASF, MPEG, NSV را به خوبي اجرا ميكند.
شما ميتوانيد به جذابيت اين نرم افزار اضافه كنيد. با اضافه كردن پوسته هاي بسيار زيبا به اين برنامه ميتوانيد از آن لذت ببريد.قابلتهاي اضافه شده به اين ورژن از نرم افزار مي توان به به موارد زبر اشاره كرد: رقص نور های جذاب، کتابخانه فایلهای صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد.

امیر بازدید : 43 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)
KasperskyKaspersky Anti-Virus 2014 14.0.0.4651 Final همانطور که از نامش هم پیداست این نرم افزار امنیتی آنتی ویروس معروف شرکت Kaspersky می باشد که چند سالی است به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب ، بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد. تفاوت بسته امنیتی با Antivirus در این است که در بسته Internet Security موارد خاصی که برای کاربرانی که مدام با اینترنت سر و کار دارند مناسب تر است ، اما شکی نیست که آنتی ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترین ها محسوب می شود.
امیر بازدید : 43 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

ESET NOD32 Antivirus 7.0.302.26 Final NOD32 Antivirusامروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله : پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست ؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی میباشد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 360
  • بازدید سال : 3,997
  • بازدید کلی : 30,590
  • کدهای اختصاصی
    Just registered http://kurd-filehippo.tk